4. Jak dodać produkt w panelu sprzedającego?

Filmik instruktażowy, który pokaże Ci jak w szybki i łatwy sposób dodać produkty do Twojego panelu sprzedawcy oraz podpowie jakie informacje o nim warto uzupełnić, by klient czuł się lepiej poinformowany i chętnie dokonał zakupu.


Jeśli posiadasz dużo produktów, które chciałbyś umieścić na platformie Getberry – od razu skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci zrobić to szybciej, korzystając z Excela!



- zaloguj się na swoje konto klikając w “panel sprzedawcy”


- wybierz zakładkę “produkty”, a po rozwinięciu menu znów opcję “produkty”


- wybierz “+” w prawym górnym rogu ekranu, pojawi się formularz do uzupełnienia danych związanych z Twoim towarem


- wprowadź nazwę towaru


- wybierz kategorię, do jakiej Twój towar należy (ułatwi to jego wyszukiwanie podczas przeglądania sklepu)


- wprowadź cenę netto produktu i zaznacz jednostkę jakiej ta cena dotyczy (kilogramy, sztuki bądź litry)


- w okienku “pełen opis” dokładnie opisz produkt (opis ten będzie widoczny dla kupującego po wejściu w szczegóły produktu)


- oznacz status produktu:


  • aktywny - możliwy do zakupienia


  • ukryty – niemożliwy do znalezienia podczas normalnego przeszukiwania sklepu, ale widoczny po udostępnieniu konkretnego adresu strony towaru


  • zablokowany – niemożliwy do znalezienia podczas normalnego przeszukiwania sklepu nawet po wejściu na konkretny adres strony towaru


- dodaj grafikę produktu wybierając miejsce skąd ma ona zostać pobrana


- w polu “KOD” wprowadź kod EAN Twojego produktu (jeśli go nie posiadasz pole może zostać puste)


- w “sugerowana cena sprzedaży” możesz podać cenę sugerowaną, którą można spotkać w innych popularnych miejscach sprzedaży danego produktu (jeśli będzie ona różna od ceny wprowadzonej na początku formularza - klient będzie widział ile % oszczędza korzystając z Twojej oferty)


- w “na stanie” dodaj ilość towaru dostępną w magazynie


- w “magazyn” zaznacz opcję “śledź bez opcji”, by być na bieżąco informowany o jego stanie gdy ktoś dokona zakupu


- “krok dodawania produktów do koszyka” to liczba, której wielokrotność klient musi kupić (ma to znaczenie, gdy towar jest sprzedawany np. w zgrzewkach lub paletach)


- w ”podatki” wybierz odpowiednią dla Twojego produktu kwotę podatku VAT


- jeśli zakup towaru będzie możliwy od konkretnego terminu zaznacz tę datę w polu “dostępny od”


- w “akcja - brak w magazynie” wybierz akcję w przypadku, gdy towaru zabraknie w magazynie (czy klient będzie mógł kupić produkt i dostać go po uzupełnieniu magazynu, czy nie będzie mógł go zakupić w tym momencie, ale zostanie poinformowany, gdy towar w magazynie zostanie uzupełniony)


- w “krótki opis” umieść jednozdaniową charakterystykę produktu (będzie ona widoczna zaraz po wyszukaniu produktu)


- pole “szukane słowa” pozwoli na znalezienie Twojego produktu po wpisaniu w oknie wyszukiwania haseł, które tu umieścisz (warto tutaj wybrać kilka słów kluczowych np. pomidor, malinowy, ekologiczny)


- zwróć uwagę na pozostałe zakładki (na górze strony pod napisem “nowy produkt”)


- w zakładce “zdjęcia” możesz dodać więcej dokładnych fotografii towaru (zdjęcia z różnych stron produktu, zbliżenia na ważne informacje umieszczone na produkcie np. jego wartość odżywcza, zdjęcia produktu już spakowanego i gotowego do wysyłki)


- w zakładce “SEO” możesz wpisać hasła pod którymi Twój produkt będzie widoczny w wyszukiwarkach typu Google


- w zakładce “rabaty ilościowe” możesz ustawić obniżkę ceny, która będzie obowiązywać po zakupie określonej ilości towaru:


  • opcja “absolutny w złotówkach” - kwota rabatu, którą wprowadzisz będzie nową ceną obowiązującą za jedną jednostkę produktu
  • opcja “procent” - wyjściowa cena produktu zostanie pomniejszona o wprowadzoną wartość procentową


- w prawym górnym rogu wybierz opcję “stwórz i zapisz zmiany”


- w dowolnym momencie możesz edytować informacje o Twoim produkcie (z górnego paska nawigującego wybierz opcję “produkty”, z rozwiniętego menu znów opcję “produkty”, najedź kursorem na dany towar - wtedy po prawej stronie pojawi się symbol strzałki, kliknij na nią i wybierz opcję “edycja”


Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz swój produkt i im więcej szczegółów z nim związanych zaznaczysz, tym lepiej poinformowany będzie czuł się klient i chętniej dokona zakupu.



Życzymy miłej współpracy z GetBerry.pl i w przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!