1. Jak założyć konto sprzedawcy?

Filmik instruktażowy, w którym dowiesz się jak założyć konto sprzedawcy, które umożliwi Ci nadzorowanie procesu sprzedaży, ułatwi zarządzanie dokumentacją firmy i pozwoli zautomatyzować powtarzające się czynności związane z obsługą zamówień.


- z górnego panelu nawigacyjnegowybierz opcję "sprzedawaj"


- pola zaznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia, pozostałe możesz pominąć


- zaakceptuj regulamin serwisu


- skrócona wersja regulaminu pojawi się po kliknięciu na link "ogólne warunki handlowe"


- cały regulamin dostępny jest po rozwinięciu opcji “ogólnych warunków handlowych”, a następnie kliknięciu przycisku “regulamin”


- aby sfinalizować rejestrację konta naciśnij przycisk "wyślij"


- gdy zaakceptujemy Twoją aplikację o konto sprzedawcy, na Twoją skrzynkę mailową zostanie wysłany email potwierdzający rejestrację


- mail zawierać będzie login i hasło pierwszego logowania, hasło możesz zmienić w każdej chwili w ustawieniach swojego konta


- aby zalogować się na swój profil, wystarczy wybrać opcję "panel sprzedawcy", wpisać swój login (podany wcześniej adres mailowy) i hasło



Życzymy miłej współpracy z GetBerry.pl i w przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu!